پنجره دو جداره

پنجره ها در هر ساختمان مهمترین نقاط انتقال دهنده دمای فضای خارج به محیط داخل محسوب می گردند. در یک خانه معمولی 25% گرما از طریق دیوارها و حدود 40% از طریق پنجره ها تلف می شود. از آنجایی کهشیشه قادر به هدایت گرما و سرما بین دو محیط می باشد، بنابراین ویژگی مهم پنجره دو جداره عایق بودن آن است.عملکرد پنجره دو جداره بسیار ساده است.

پنجره دو جداره -عایق پنجره اصفهان

 

Products-DoorWindow-20 (1) 

شیشه دو جداره

استفاده از شیشه های دو جداره به دلیل حفظ انرژی حرارتی - برودتی و کاهش آلودگی صوتی در پنجرهساختمان بیمارستان ها ، کتابخانه ها ، موزه ها ، و ساختمانهای حاشیه خیابان های پر تردد کار برد وسیع دارند . اخیرا برای ایمنی وآسایش بیشتر پنجره وسایل نقلیه عمومی مانند واگن های قطار و اتوبوس های بین شهری نیز با شیشه های دو جداره تجهیز شده اند . میانگین سر و صدا در شهرهای بزرگ در حدود 65 تا 70 دسیبل است . این در حالی است که شدت صوت مجاز برای بیمارستان ها و محیط هایی از این قبیل حداکثر 39 دسیبل است . شیشه های دو جداره می توانند شدت صوت را حدود 50 دسیبل کاهش دهند . و آن را به مرز 20 تا 30 دسیبل برسانند . علاوه بر این شیشه های دو جدارهانتقال گرما را به شیوه های گوناگون و با رعایت نمودن اصول مهندسی تا حد زیادی کاهش میدهند . لایه های هوای خشک که خود عایق طبیعی محسوب می شوند بین دو جداره شیشه محبوس مس شود . که قابل مقایسه با یک پوشش فایبر گلاس است.

شیشه دو جداره -عایق پنجره اصفهان


یراق آلات

عایق پنجره اصفهان Ayeghwin نمایندگی شرکتهایی نظیر kale , ROTO که همگی در زمینه تولید یراق آلاتدرب و پنجره و سایر  فعالیت دارند در رزومه این شرکت می باشد.

یراق آلات -عایق پنجره اصفهان

 

roto

در و پنجره

درب و پنجره دوجداره  طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده است و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این در و پنجره ها دارند.

 در و پنجره  -عایق پنجره اصفهان

Products_6 (1)

پروفیل

پروفیل های یو پی وی سی که از دهه 60 در اروپا تولید شده اند و در صنعت در و پنجره ساختمانبکارگرفته شده اند، دارای دو استاندارد اصلی می باشند. استاندارد کشور انگلستان که بعنوان استاندارد اروپا نیز مورد استفاده قرار می گیرد با عنوان BS EN 12608 که آخرین ویرایش آن سال 2003 می باشد. استاندارد دیگر که استاندارد سختگیرانه تری می باشد، استاندارد کشور آلمان و با عنوان RAL GZ 716-1  و آخرین ویرایش آن سال 2008 می باشد.
استانداردهای BS و RAL از دیدگاه های مختلف پروفیل های یو پی وی سی را بررسی می کنند که یکی از نکات مهم در آنها استاندارد ضخامت دیواره های اصلی و دیواره های رابط بین آنها (دیواره فرعی) در پروفیل می باشد.

پروفیل  -عایق پنجره اصفهان

Products-Pro-14_1